Cele mai frecvente intrebari

Avem, da! Şi este mai mult decât o simplă prăvălie, aşa spun cei care au trecut pragul Vilei Retro (showroom-ul de mobilier şi decoraţiuni Retro Boutique). Aici avem expuse vestitele piese de mobilă antichizată din gamele „Charme" şi „Epoque", mostre de ţesături pentru perdele şi draperii, tablouri, oglinzi, etc. Vă invităm deci să ne vizitaţi spre a vă convinge. Adresa o găsiţi aici.

Nu, produsele comercializate pe site-ul nostru nu sunt antichităţi. Mobilierul şi decoraţiunile sunt produse noi, având însă un aer vintage.

Procesul on-line de comandă este foarte simplu şi nu necesită crearea unui cont.

Începeţi prin a alege produsul dorit. Apoi, în pagina de produs apăsaţi butonul Adaugă în coş!”.

În cazurile foarte rare când stocul este epuizat, apăsaţi butonul Cere ofertă! pentru a ne contacta. Vom reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

Odată produsele selectate, veţi fi redirecţionat(ă) automat în pagina coşului de cumpărături. Aici aveţi posibilitatea de a elimina din comandă produsele alese (prin apăsarea butonului “Şterge!”, situat în partea dreaptă a ecranului) sau de a modifica numărul de bucăţi comandate.

Daca doriţi să finalizaţi procesului de cumpărare, apăsaţi butonul “Trimite comanda!”. Completaţi datele de facturare şi de livrare, apoi alegeţi modalitatea de plată dorită.

Dacă doriţi să fiţi printre primii care află despre noile decoraţiuni şi piese de mobilier pentru living, dormitor, etc. pe care le aducem în magazin, bifaţi opţiunea “Vreau să mă abonez la newsletter”.

Finalizarea comenzii se face apăsând butonul “Trimite comanda!”. Înainte de aceasta însă, citiţi cu atenţie “Termenii şi condiţiile” şi exprimaţi-vă acordul asupra acestora.

În cazul în care aţi ales drept modalitate de plată cardul, veţi fi redirecţionat printr-o conexiune securizată către site-ul procesatorului de plăţi MobilPay.

Dacă doriţi să comandaţi telefonic sau folosind e-mailul, folosiţi informaţiile de la rubrica “Contact”.

Nu, nu există o sumă minimă pentru efectuarea unei comenzi.

La cerere, produsele comandate (mai puţin piesele de mobilier) pot fi ambalate în hârtie pentru cadouri. Acest serviciu este GRATUIT.

Livrarea este GRATUITĂ, oriunde în ţară, indiferent de greutate pentru comenzi având valoarea totală mai mare de 300 de lei (TVA inclus). Pentru comenzi mai mici de 300 de lei, costul de livrare este de 19 lei. În cazul în care clientul doreşte ca produsele conţinute iniţial în aceeaşi comandă să fie expediate separat, se aplică un cost de 19 lei pentru fiecare trimitere suplimentară.

Regulile pentru costul de transport de mai sus sunt valabile pentru localităţile aflate sub acoperirea directă a Urgent Curier şi a Fan Courier. În rarele situaţii în care localitatea de destinaţie nu este sub acoperirea directă a firmei de curierat, se vor percepe taxe adiţionale în funcţie de numărul de kilometri suplimentari de parcurs până la dvs. Desigur, vă vom înştiinţa despre acest fapt înainte de expedierea produselor.

Costul transportului se afişează automat atât în pagina de produs, cât şi la momentul completării formularului de comandă.

Termenul de livrare este de 2 - 4 zile lucrătoare pentru majoritatea produselor. Excepţie fac produsele disponibile la comandă (perdele si draperii, unele tablouri, obiecte de mobilier antichizat, etc). Pentru toate produsele termenul de livrare este afişat în pagina de produs. Livrarea cadourilor vintage comandate se face prin curier (Urgent Curier, Fan Courier) sau alti transportatori agreati. Nu livrăm cu Poşta Română.

Comenzile se livrează de luni până vineri, în intervalul 09.00-18.00. Pentru comenzile primite vineri sau în week-end livrarea se face la începutul săptămânii următoare. Vă rugăm să specificaţi adresa la care vă poate găsi curierul în acest interval de timp (la serviciu, acasă, etc.).

În cazul pieselor de mobilă de mari dimensiuni, produsele vor fi livrate până în faţa imobilului în care clientul îşi are domiciliul sau sediul.

Cât priveşte livrarea cu poştalionul, aceasta va fi disponibilă imediat ce vom achiziţiona o caleaşcă.

Pentru plata cadourilor vintage comandate (obiecte de decoraţiuni sau mobilier) vă punem la dispoziţie următoarele metode de plată:

  1. Plată ramburs: veţi achita în numerar contravaloarea comenzii şi eventualele taxe de transport la primirea coletului;
  2. Plată online prin card de debit/credit Visa, Mastercard sau Maestro:
    • plăţile se derulează prin intermediul procesatorului MobilPay;
    • sistemul de plată este securizat la cele mai înalte standarde, inclusiv 3D Secure;
    • nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacţii;
    • nu contează moneda cardului (lei, euro, dolari, etc) - va fi debitată valoarea în lei a comenzii dvs.
  3. Plată prin transfer bancar sau ordin de plată: pentru aceasta vă rugăm folosiţi informaţiile din pagina de contact.

Cât despre bancnotele de pe vremea Regelui Carol, acestea nu sunt acceptate la plată, fiind prea voluminoase.

Clientul are dreptul să notifice în scris S.C. RETRO BOUTIQUE S.R.L. că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 30 de zile lucrătoare de la primirea produsului conform Ordonanţei nr. 130/2000 completată de legea 51/2003 şi de OUG nr.34/2014 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanţă.

Retro Boutique va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produsului (maximum 14 zile calendaristice) de la data informării de către consumator a deciziei sale de retragere din contract şi acceptarea returului.
Consumatorul nu este obligat să-şi justifice decizia de retur şi nu va suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014 (costurile directe de returnare). Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat. Retro Boutique recomandă păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrităţii produselor pe timpul transportului.

IMPORTANT! Prin însăşi natura lor - fiind obiecte decorative în stil vintage - unele dintre piesele de mobilă şi decoraţiuni comercializate de prăvălia noastră au finisaj/aspect antichizat (mici pete sau zgârieturi, deteriorări superficiale ale materialului, etc.). Acestea nu se consideră a fi defecte de fabricaţie şi, în aceste cazuri, condiţiile de garanţie nu pot fi invocate. Clientul poate returna însă produsul fără a fi necesară vreo explicaţie, în condiţiile legii.

Mobilierul se va feri de schimbări bruşte de temperatură, de acţiunea direct a razelor solare şi a precipitaţiilor atmosferice. Obiectele de mobilier trebuie păstrate în încăperi închise, ferite de umezeală, aşezate la distanţe mai mari de 1 metru faţă de surse de căldură (sobe, calorifer), la o temperatură relativ constantă (10-20 de grade Celsius) şi umiditate relativă a aerului 50-70%.
 Praful se şterge cu material textil moale (finet) uscat. Nu se vor utiliza pentru curăţire agenţi chimici.

S.C. RETRO BOUTIQUE S.R.L. răspunde, în perioada de garanţie, pentru calitatea produselor vândute. Garanţia se acordă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 şi O.G. nr. 21/1992 şi valabile la data cumpărării.

În cazul reclamării unui defect, perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care aţi reclamat defecţiunea până la data reparării produsului. În termen de 15 zile de la data la care ne-aţi adus la cunoştinţă defectul, produsul în cauză se va aduce la conformitate.

În cazul efectuarii unei reclamaţii în perioada de garanţie, este necesar să prezentaţi produsul defect împreună cu accesoriile aferente şi copia facturii fiscale de achizitie.

Garanţia se pierde în următoarele situaţii:

  • în cazul intervenţiilor sau reparaţiilor produsului executate de persoane neautorizate;
  • în cazul utilizării produsului pentru alte scopuri decât cele pentru care a fost conceput şi recomandat
  • în cazul nerespectării condiţiilor de păstrare, utilizare şi întreţinere prevăzute în documentaţia care însoţeşte produsul;
  • în cazul deteriorărilor termice şi mecanice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, intemperiilor sau neglijenţei în utilizare.

Condiţii generale de garanţie pentru mobilier

  1. Garanţia tuturor produselor de pe site (mobilă, mic mobilier, perdele, draperii, corpuri de iluminat, decoraţiuni) este de 2 ANI.
  2. Daca după achiziţie se constată un defect de fabricaţie sau de material, clientul are dreptul să ceară repararea sau înlocuirea produsului într-o perioadă de maxim 15 zile de la data la care a fost adusă la cunoştinţă lipsa conformităţii.
  3. Dacă înlocuirea produsului nu este posibilă (nu se pot asigura produse identice pentru înlocuire), atunci clientul are dreptul să ceară reducerea corespunzătoare a preţului sau rambursarea întregii contravalori a produsului neconform.

Ne străduim să facem lucrurile aşa cum se făceau odată: prompt (dar fără să ne grăbim) şi cu seriozitate (dar fără a deveni pedanţi). Dacă totuşi ceva ne-a scăpat şi v-am nemulţumit, vă rugăm să ne contactaţi pentru conciliere internă la numerele de telefon 0727 704 662 / 0745 212 920 sau folosind adresa de e-mail contact@retroboutique.ro. Va asculta cu atenţie şi va încerca să rezolve problemele colegul nostru, Claudiu Cristoloveanu.

De asemenea, puteţi accesa site-ul SOL al Comisiei Europene, dedicat soluţionării on-line a litigiilor.